Maisto papildų gamintojas pripažintas tarp vartotojų – sėkmė nusišypsojo net dvejose kategorijose
„Valentis“ įkūrimo pradžia skaičiuoja jau daugiau nei amžių. Ilgametės patirties vedami įmonės atstovai užtikrintai siekia geriausių rezultatų. Tai atsispinti įmonės tiksluose – padėti išsaugoti sveikatą natūraliausiu būdu ir būti rinkos lyderiu natūralios medicinos srityje. Nors kryptingai siekti tikslo sekasi neblogai, tačiau užsisėdėti ant laurų neketinama – svarbu ir toliau tobulinti procesus ir neatsilikti nuo naujovių.
Minėtos įmonės gaminami produktai apima daugiau nei 250 inovatyvių nereceptinių vaistų ir maisto papildų, skirtų įvairioms sveikatos funkcijoms. Tai – imunitetui, nervų sistemai, miegui, peršalimo ligoms, kaulams ir sąnariams, širdžiai ir kraujotakai, akių priežiūrai, bei grožiui skirti preparatai.
Apie jų vartojimą Lietuvoje ir išskirtinį gyventojų dėmesį tam tikriems produktams atskleidžia neseniai atliktas tyrimas. Jį inicijavo nepriklausomos Šveicarijos agentūra „ICERTIAS“. Tyrimo metu buvo atliekama atvirų klausimų apklausa, kurioje respondentai norimą prekės ženklą įvairiose – mažmeninės prekybos, finansų, maisto, sveikatos produktų, avalynės ir kitose – kategorijose įvardijo savarankiškai (atsakymų variantai jiems nebuvo pateikiami).
Daugiausiai vartotojų balsų surinkusioms, taigi geriausiu kokybės ir kainos santykiu pasižyminčioms prekėms bei paslaugoms įteiktas „Best Buy Award“ apdovanojimas – sertifikatas ir medalis. Lietuvoje šiemet didelės sėkmės sulaukęs sveikatai skirtų produktų prekės ženklas „Valentis“ triumfavo net dvejose kategorijose: „Foman“ maisto papildas išrinktas geriausiu papildu prostatai ir šlapimo takams, o „Imunital“ – maisto papildu imuninei sistemai stiprinti.
Maisto papildo „Foman“ išskirtinumas – jo sudėtyje esantys keturi kompleksiškai veikiantys elementai: didžiųjų dilgėlių šaknų ekstraktas, fermentas proteazė, gulsčiųjų serenojų vaisių ekstraktas bei organinė seleno forma. Tai ne tik padeda palaikyti šlapimo, prostatos funkcijas, bet ir papildo žmogaus mitybą. Kitas, lietuvių išrinktas maisto papildas „Imunital“, pamėgtas dėl jame esančių kininių kordicepsų ir rausvažiedžių ežiuolių ekstraktų.
„Be galo džiaugiamės tokiu žmonių įvertinimu. Pripažinimas šiuose apdovanojimuose rodo, jog vartotojai pasitiki mūsų prekės ženklu, vertina jo kokybę, yra patenkinti kaina, išskiria mus iš konkurentų“, – teigė prekės ženklo atstovė.
Dėmesys kokybei
Vienas pagrindinių įmonės siekių – pasiūlyti geriausios kokybės preparatus, kurie būtų kuo natūralesni. Pasitelkiant naujausias technologijas yra kuriami maisto papildai, medicininiai prietaisai ir žoliniai preparatai. Didžiausias dėmesys skiriamas skystiems maisto papildams ir šiuolaikinėms nanotechnologijoms.
„Mes tikime, jog geriausias gydymas yra toks, kuris padeda žmogaus kūnui atsigauti, netrikdydamas natūralaus balanso. Gamta yra tikras lobynas, gausus natūralių, sveikatai naudingų ingredientų, vaistažolių, tad svarbu žinoti, kaip tinkamai gamtos teikiamus privalumus panaudoti medicinoje. Savo produktams mes keliame itin aukštus reikalavimus, tad džiaugiamės, kad vartotojai, tai pastebi ir įvertina“, – akcentavo atstovė.
Minėtos įmonės gaminami produktai apima daugiau nei 250 inovatyvių nereceptinių vaistų ir maisto papildų, skirtų įvairioms sveikatos funkcijoms. Tai – imunitetui, nervų sistemai, miegui, peršalimo ligoms, kaulams ir sąnariams, širdžiai ir kraujotakai, akių priežiūrai, bei grožiui skirti preparatai.
Apie jų vartojimą Lietuvoje ir išskirtinį gyventojų dėmesį tam tikriems produktams atskleidžia neseniai atliktas tyrimas. Jį inicijavo nepriklausomos Šveicarijos agentūra „ICERTIAS“. Tyrimo metu buvo atliekama atvirų klausimų apklausa, kurioje respondentai norimą prekės ženklą įvairiose – mažmeninės prekybos, finansų, maisto, sveikatos produktų, avalynės ir kitose – kategorijose įvardijo savarankiškai (atsakymų variantai jiems nebuvo pateikiami).
Daugiausiai vartotojų balsų surinkusioms, taigi geriausiu kokybės ir kainos santykiu pasižyminčioms prekėms bei paslaugoms įteiktas „Best Buy Award“ apdovanojimas – sertifikatas ir medalis. Lietuvoje šiemet didelės sėkmės sulaukęs sveikatai skirtų produktų prekės ženklas „Valentis“ triumfavo net dvejose kategorijose: „Foman“ maisto papildas išrinktas geriausiu papildu prostatai ir šlapimo takams, o „Imunital“ – maisto papildu imuninei sistemai stiprinti.
Maisto papildo „Foman“ išskirtinumas – jo sudėtyje esantys keturi kompleksiškai veikiantys elementai: didžiųjų dilgėlių šaknų ekstraktas, fermentas proteazė, gulsčiųjų serenojų vaisių ekstraktas bei organinė seleno forma. Tai ne tik padeda palaikyti šlapimo, prostatos funkcijas, bet ir papildo žmogaus mitybą. Kitas, lietuvių išrinktas maisto papildas „Imunital“, pamėgtas dėl jame esančių kininių kordicepsų ir rausvažiedžių ežiuolių ekstraktų.
„Be galo džiaugiamės tokiu žmonių įvertinimu. Pripažinimas šiuose apdovanojimuose rodo, jog vartotojai pasitiki mūsų prekės ženklu, vertina jo kokybę, yra patenkinti kaina, išskiria mus iš konkurentų“, – teigė prekės ženklo atstovė.
Dėmesys kokybei
Vienas pagrindinių įmonės siekių – pasiūlyti geriausios kokybės preparatus, kurie būtų kuo natūralesni. Pasitelkiant naujausias technologijas yra kuriami maisto papildai, medicininiai prietaisai ir žoliniai preparatai. Didžiausias dėmesys skiriamas skystiems maisto papildams ir šiuolaikinėms nanotechnologijoms.
„Mes tikime, jog geriausias gydymas yra toks, kuris padeda žmogaus kūnui atsigauti, netrikdydamas natūralaus balanso. Gamta yra tikras lobynas, gausus natūralių, sveikatai naudingų ingredientų, vaistažolių, tad svarbu žinoti, kaip tinkamai gamtos teikiamus privalumus panaudoti medicinoje. Savo produktams mes keliame itin aukštus reikalavimus, tad džiaugiamės, kad vartotojai, tai pastebi ir įvertina“, – akcentavo atstovė.